Thursday, October 7, 2010

POP TV na poti k plačljivi televiziji

Žal se uresničuje to, kar predvidevam že nekaj časa. POP TV postaja plačljiva televizija. Sliši se lepo, da na Pro plusu razmišljajo o številnih novih programih, med katerimi je prvi novi program Pop Brio. Žal pa je tako, da bodo vsi ti programi slej ko prej postali plačljivi. Zgodilo se bo tako kot pri televiziji Pink TV, ko moraš za njihov paket plačevati 6 € na mesec. In to poleg plačevanja RTV naročnine in televizijskega paketa pri enemu od ponudnikov digitalne televizije. Za začetek so pričeli z obračunavanjem POP PLUSA, ki je nadomestil POPTV.SI, ki je bil brezplačen. Nekako mi je razumljivo, da se plačuje 24 urni dostop do šova Big Brother, saj je bil ta plačljiv tudi že prej. Ne gre mi pa v račun, da moraš sedaj plačevati tudi dostop do arhiva televizijskih oddaj. Mislim pa, da s tem Pro Plus kar malo pretirava. Ste pripravljeni plačati 5 € na mesec za Pop Plus?



Svoj glas lahko oddate tudi v anketi na mojem blogu!

3 comments:

Anonymous said...

Gre za komercialno odločitev podjetja. Osebno mi je cena pretirana, treba pa se je zavedati, da gre pri celi zgodbi v bistvu za nastop proti Mitroviču in njegovemu agresivnemu vstopu na slovenski trg s produkcijo Pink. Konkurirati bodo poskusili predvsem z domačo produkcijo (NMK in druge serije), ki bodo naročnikom POP PLUS paketov na voljo brezplačno in jih tudi do zdaj ni bilo mogoče gledati v njihovem web arhivu; Big Brother je samo marketinška vaba za povečanje prepoznavnosti POP produkcije. Več pa ob kakšni kavi :)

P.S.: Všeč mi je lista, dobiš moj glas.

Samo Ravnikar said...

Ne vem sicer kdo si, se mi pa malo svita. Kakorkoli že. Hvala že v naprej za tvoj glas. :)

Glede POP PLUSA pa...ta komercialna odločitev mi ni všeč in pika. Za NMK, Big brotherja in podobne stvari mi je čisto vseeno. Mi je pa škoda, da si sedaj ne bom več mogel ogledati kakšne ponovitve informativne oddaje, ki jo slučajno zamudim. To sem sedaj počel, odslej pa očitno ne več. 5 € mesečno je res pretirano. Sploh ob dejstvu, da se plačuje že RTV-ju in Siolu. Ne vem zakaj ne more Siol dati tega v svoj mega paket brezplačno. Zakaj je potrebno doplačevati? Že itak je drag. Da pa potem ni notri v paketu všteto še vse to... eh. :P

P.J. said...

Nekateri bodo plačali, drugi spet ne bomo. 5,00 EUR bi bilo sprejemljivo zgolj pod pogojem, da bi lahko vse vsebine gledal brez oglasnih sporočil. ;)