Friday, December 21, 2007

Prepoved petard

Jaz bi v Sloveniji z zakonom prepovedal uporabo petard.

V čem je sploh smisel njihove uporabe? Sem razmišljal, pa še sedaj ne vem. Dajte mi prosim lepo povedat, ker sem očitno glup, da tega ne vidim. Ne vidim kaj žene ljudi k temu, da prižgejo petardo, ta poči in… In kaj potem? Halo? Nič. Samo pok. Uauuu, kolk je pa to zanimiv. Takih, ki mečejo petarde v poštne nabiralnike ali ljudem pod noge, pa sploh ne zastopim. Folk, dajte se lepo prosim skulirat in prenehajte s takimi neumnosti, prenehajte ogrožati sebe in ostalih. Prenehajte konec koncev mučiti uboge živali. Hvala!

9 comments:

Anonymous said...

Zelo se strinjam s tabo, čeprav se spomnim, da sem kot majhna uživala v pokanju petard in predvsem v vonju žvepla, ki ga prinašajo petarde.

Vendar ti časi so mimo in otroke še štekam, ampak najbolj smešno ali žalostno je to, da so starši tisti, ki palijo :roll:

Samo Ravnikar said...

Jaz pa nikoli nisem metal petard, ker me je bilo strah. Sem pa sem in tja prižgal kakšno pasjo bombico. Ampak to smo delali kot otroci. Odraslih pa res ne zastopim.

Janez Mikec said...

hehe, ne morem verjet, da sem danes pri kosilu isto razmišlu :) what's the point?

Anonymous said...

jaz vsako leto kupim za 400 evrov pirotehnike in tudi skoraj vsi moji frendi,tak da kaj tukaj nekaj rszglabljate je čisto zaman pirotehnika(s tem tudi petarde) bo tukaj ostala za vedno in doben nič ne more narediti proti temu-- žalostno da se počutite tako ne močne----al pa pojdi na nek samotni otok pa tam ostani čez celi december pa sem siguren da ne boš slial dobenega poka L

Samo Ravnikar said...

Mene samo zanima v čem je smisel. Bi bil zelo vesel ene dobre obrazložitve.

Anonymous said...

probaj sam pa boš zvedo,pojdi na boušega si kupi kake 3 kobre pa jih vžgi sredi njive pa mi pol povej kje je smisel-mislim da boš vedo

Samo Ravnikar said...

Pa saj ko sem bil majhen so prijatelji metali petarde in me ni to čisto nič navdušilo.

Anonymous said...

tvoji frendi niso meli pravih petard ziher so meli piratke ali pa čičoline,ti si nabavi cobro 33 ki ma 20g smodnika(piratka ma 0,5g smodnika)pa boš vido kaj pomeni pok!!!!! L

Anonymous said...

Jaou no folk to ti pozene adrenalin po krvi to te pozivi a bi radi da je vsej kej zabave s pirotehnike al jo lahko sam v vojni uporablajo ce je kdo debil niso use k jih (petarde) uporablajo kot good clean fun.

mislem kok se bunite strinjam se z Anonimnim js ih nabavim za 100€ pa mi se pol mal ostane za u šolo pa tko. :P