Tuesday, November 13, 2007

Prebrisana vdova

Včeraj sem objavil fotografije predstave, danes pa objavljam še fotografiji in posnetek nastalih pred in po premieri. Vsem kolegicam in kolegom igralcem pa sporočam, da boste celoten izbor fotografij lahko dobili na cd-ju. Nisem namreč prepričan, če so prav vse fotografije primerne za objavit. No, vsaj dokler ne dobim vaše privolitve. ;)

Aja, pa še nekaj za obiskovalce bloga. Upam, da ne boste gledali reportaže o predstavi na Tv Pika. Še enkrat sem namreč dokazal, da nisem rojen za dajanje izjav novinarjem. Katastrofa!!! :(



Pred premiero




Veselo razpoloženje po uspešni premieri

13 comments:

Anonymous said...

Samo pošlji mi link te reportaže, ker ga nikjer ne najdem..

Dijana

Samo Ravnikar said...

Saj linka reportaže nimam, ker še ni bila objavljena. Tudi ne vem kdaj bo.

Dijana said...

Pogrešaš kej gledališče te dni?

Samo Ravnikar said...

Mal pa že. Najprej uspešna premiera in potem en teden do naslednje predstave. Veš da komaj čakaš, da vidiš kako bo reagirala publika. Premiersko občinstvo je vseeno malce drugačno od abonmajskega. Pa tudi želja je, po dveh mesecih vaj, predstavo odigrati čim večkrat. Zato komaj čakam soboto, ko spet začnemo igrati.

Dijana said...

Meni se zdi, da sem slišala, da ste imeli vaje pred nami samo 1 teden prej in da ste dva meseca nazaj samo tekst proučevali..?

Samo Ravnikar said...

To si narobe slišala ali pa te je kdo nategnil. :)

Dijana said...

O hudo! :) Jaz sem se pa še full delala pametno, ko me je nekdo vprašal, koliko časa smo vadili in sem povedala, da v celoti samo 3 tedne... :) Haha..ha

Anonymous said...

poševči!!!!!sam ena stvar!
hvala da ne objaviš slik brez našega dovoljenja. da se spomnim...jih pa vsekakor pričakujem da se smejim!komi čakam jutri!
ps: dijana, nekdo te je ornk nategnil;)
lupčka, eleonorca

Dijana said...

Sej v bistvu sem iz vas naredila genialce :) Ko bi me videli, kako sem prepričljivo takrat govorila.. Haha..ha

Samo Ravnikar said...

Ma Diana ti si genialna! :)

Dijana said...

...Kako lepo to zveni ;) Se vidmo!

Unknown said...

o kero vidm jz kle - mojo ex-sošolko Dijano - rojena je za igralko, čeprav je še nisem videl v gledališču vem da se ji bom nasmejal do solz, saj se ji vedno tudi ko se dobiva na kakšni kavi ali podobno nasmejim iz srca.Res je sončk. Verjamem v njo in vem da bo z voljo prilezla še visoko! Dijana keep on rolling ;)
Rok

Dijana said...

O moj Rokec :) hvala lepa za lepe besede in želje.. Tudi jaz verjamem v tvoje ambicije in sposobnosti.

Rada te imam