Friday, September 5, 2008

1. obletnica pisanja bloga in nov izgled

Danes praznujem prav poseben jubilej. Prvo obletnico pisanja bloga. :) Hvala, hvala, hvala. V enem letu sem objavil kar 220 objav, kar je več, kot pa sem na začetku pričakoval. Seveda bom s pisanjem nadaljeval še naprej, žal pa je od časa odvisno kako pogosto. Vsekakor bom ostal zvest potopisom in obravnavanju aktualne problematike. Kot ste verjetno opazili, pa sem spremenil tudi izgled bloga, ki je sedaj v zeleno-rumeno-oranžni barvi. Zelena naj vas opozarja na varovanje okolja, pravijo pa tudi, da je zelena barva dobra za oči. Pa naj bo to tudi kot darilo vsem, ki redno in veliko berete moj blog. :-D

9 comments:

Anonymous said...

Hmm, mogoče pa je zelena le preveč kričeča in moteča za branje? :)

Samo Ravnikar said...

Ja, ne vem. Upam, da ne. Sicer bom pa kmalu videl po sami statistiki. :)

Anonymous said...

Meni se ne zdi ravno najbolj posrečena kombinacija barv. Oranžno besedilo na zeleni podlagi se da normalno prebrati šele, če ga označiš, sicer pa je popolnoma nerazločno.

Statistika obiskov po mojem tudi ne bo realni pokazatelj vpliva nove podobe. Sam berem bloge zaradi vsebine, kot verjetno večina. Je pa seveda še boljše, če je vsebina lepo zapakirana.

Samo Ravnikar said...

Dingo, statistika bi lahko bila pravi pokazatelj. Če bi nekoga zelena barva tolk motila, bi šel verjetno, kljub vsebini, dol. ;) No, ja. Vseeno sem se odločil in motečo zeleno barvo odstanil. Sedaj so zeleni samo naslovi. Je sedaj uredu? :)

Anonymous said...

Super je, mislim da je tudi estetsko veliko lepše, vsaj meni :).

Anonymous said...

Mnogo boljše ;)

Anonymous said...

Še veliko novih člankov ti želim...Enako sem tudi sam naredil ob prvi obletnici in spremenil izgled bloga.

Kar se tiče statistike:
mislim, da izgled ne bo vplival nanjo ampak še največ generatorji, kjer imaš submitan blog (meni še največ traffica prinese siolov) ter tudi frekvenca novih postov.

Jaz sem zadnjih 10 dni bil zelo priden pri pisanju, tako, da mi je dnevni obisk s povprečnih 300 skočil kar na 500 do 600 obiskov.

Samo Ravnikar said...

Se strinjam, res je lepše. :D Hvala Ateistek za lepe želje. Mi je pa zanimivo, da ti največ obiska prinese Siolov agregat, ker meni ga ne. Je pa res tudi to, da tolk obiska kot ti, jaz le nimam. :) Je pa res, da če kakšen teden napišem veliko postov, se obisk kar naenkrat močno poveča.

Anonymous said...

@popotnik: Veliko prometa mi prinesejo tudi drugi obiskovalci, ki linkajo določene poste na blogu po raznih forumih, kjer se pogovarjajo o isti tematiki.