Tuesday, April 15, 2008

Potovanje po Kubi (2008) - javljanje iz Miamija

En lep pozdrav iz Miamija! Dva dni sem ze v Miamiju, vendar sem se sele danes vzel cas, da napisem nekaj besed. Vreme je krasno, Americani prijazni, stvari noro poceni... Kavbojke Levis si lahko tukaj kupite za samo 40 $, kar je okoli 26 eurov. Koliko so ze v Sloveniji? Okrog 100 eurov? Nasi trgovci imajo pa res visoke marze. Je pa res, da so Leviske v Ameriki ze nekaj casa aus in so zato tolk poceni (poleg nizkega dolarja seveda). Ampak pustimo sedaj nakupovanje pri miru, saj si bom to privoscil sele po povratku iz Kube, kamor letim jutri.

Upam, da problemov z odpovedjo letov ni vec, saj jutri letim ravno z American Ailines, ki je pred dnevi odpovedala preko 1000 letov in o cemer sem pisal ze tukaj. Problemov z letom v Miami nisem imel, bi se pa lahko kmalu zgodilo, da bi letalo zamudil in da bi se moral vrniti domov. V soboto sem imel namrec v nacrtu, da grem iz Ljubljane ob pol treh zjutraj, sem pa sel sele ob treh, ker sem zaspal, saj mi budilka na mojem novem telefonu ni delala. Na veliko sreco sem se sam zbudil petnajst minut pred tretjo in ko sem pogledal na uro, me je skoraj kap, zato sem hitro vstal in se samo na hitro spokal v avo in se odpeljal proti Munchnu. Tam pa me je cakalo drugo presenecenje. Prvic sem sel s printanim potrdilom o nakupu letalske karte preko interneta do informacij na letaliscu, od koder so me poslali k nekemu okencu, kjer naj bi mi karte sprintali in kjer naj bi se tudi cekiral. Vendar pa so me od tam posali k nekemu drugemu okencu in od tega drugega okenca, k tretjemu.... Skratka podajali so se me toliko casa, da sem skoraj zamudil letalo. Odhod letala je bil predviden ob devetih, jaz pa sem gor prisel nekje pet do devetih. Za las torej. Mogoce bi na letalo lahko prisel se kako minuto prej, ce seveda ne bi moral opraviti dve varnostni kontroli. Let v Ameriko pac. No in ce so v Munchnu kar malo komplicirali glede kart, ki so sicer bile vnesene v sistem, ne pa nekako v njihovo interno mrezo, zaradi cesar je prislo do komplikacij, pa je bilo s prihodom v Chicago cisto drugace. Po opravljeni carinski kontroli in dvigu prtljage (vsega skupaj samo 10 minut), sem se lahko takoj cekiral za let v Miami, kamor sem odletel uro kasneje. Vse torej brez problema. Ja, Nemci so me kar malo razocarali... pa tolk imajo radi red. :)

Toliko za danes. Ce bo dopuscal cas in ce bo kje dostop do interneta, pa se vam javim tudi iz Kube.

Lepo pozdravljeni!



Sorodne teme:

- Potovanje po Kubi (2008) - 15. del
- Potovanje po Kubi (2008) - 14. del
- Potovanje po Kubi (2008) - 13. del
- Potovanje po Kubi (2008) - 12. del
- Potovanje po Kubi (2008) - 11. del
- Potovanje po Kubi (2008) - 10. del
- Potovanje po Kubi (2008) - 9. del
- Potovanje po Kubi (2008) - 8. del
- Potovanje po Kubi (2008) - 7. del
- Potovanje po Kubi (2008) - 6. del
- Potovanje po Kubi (2008) - 5. del
- Potovanje po Kubi (2008) - 4. del
- Potovanje po Kubi (2008) - 3. del
- Potovanje po Kubi (2008) - 2. del
- Potovanje po Kubi (2008) - 1. del
- Potovanje po Kubi (2008) - vrnitev v Slovenijo
- Potovanje po Kubi (2008) - javljanje iz Trinidada
- Potovanje po Kubi (2008) - prvo javljanje iz Kube
- Odpovedi letov ogrozajo Kubo
- Potovanje po Kubi (2008) - predviden načrt potovanja
- Potovanje po Kubi (2008)
- Potovanje po Kubi (2008) - kupovanje letalskih kart je pravi podvig
- Zaradi Kube sem zavrnil snemanje

4 comments:

Sovica Oka said...

Ja, dragi Popotnik, to je tisto, o čemer sem pisala zadnjič v tvojih komentarjih, da zakaj ne maram načrtov: ker ni (vedno)odvisno od tebe, ali se bojo realizirali tako kot je treba. Če nimaš načrta nima kaj it narobe! :) Hec...

No, popotnik mora itak bit avanturist in pripravljen na ekstra situacije, ki mu dvignejo adrenalin. Sem prepričana, da uživaš tudi v tem.

Super, da si se javil! Srečno še naprej.

Dijana said...

Hey Samo! :)

full sem vesela, da si se javil! Želim ti srečno popotovanje in ogromno prijetnih dogodkov..

Anonymous said...

He,he, popolnoma enake težave sem tudi sam imel s temi naprintanimi letalskimi kartami v Minhnu, ko sem šel na Mauricius..Gledali so, obračali, nič jim ni bilo jasno, pa potem tipkali pa ne vem kaj še vse, dokler niso končno najdli in ugotovili za kaj se gre....

Na Kubi so danes praznovali. Režim jim je dopustil, da lahko uporabljajo mobilne telefone:)

Lepo se imej in pazi nase:)

Samo Ravnikar said...

Ojla!

Lep pozdrav iz Kube! Nacrt je samo zato, da vsaj priblizno vem kaj je za videti. Da ne priden domov in ugotovim, da sem izpustil nekaj, kar je bilo dejansko blizu mene, pa bi bilo za videti, pa tega nisem storil. :)

Sicer pa.. ja, sem se pripravljen prilagajati.

Vec pa v postu, ki sem ga ravnikar poslal.

Lep pozdrav!