Wednesday, May 7, 2008

Zakaj blogerji prenehajo s pisanjem bloga?

Tega posta nisem nameraval napisati, vendar so me nove ugotovitve k temu prisilile. Ne samo da bloga ne piše več Bunny, o čemer sem pisal tukaj in ne samo da ga očitno ne piše več Hrček, ampak sem sedaj ugotovil, da ga ne pišeta več tudi London in Fetalij. Je to možno? Ali imajo druge naslove? Ali gre za kakšno tehnično napako? Čudno se mi zdi, da bi vsi prenehali s pisanjem skoraj ob istem času. Kaj se dogaja? In če so res prenehali s pisanjem, se sprašujem zakaj bloger sploh preneha s pisanjem? Kaj botruje k taki odločitvi? Ima kdo kako idejo?

In če sem že pri blogerjih, bom izkoristil priložnost kar v tem postu in vprašal SovicoOko, če mogoče to bere, zakaj si zavrnila intervju za tiskano Blogorolo?

13 comments:

Anonymous said...

Meni se ne zdi nič čudnega, da nekateri nehajo pisat. Bloga namreč. Tudi pisanje kot tako lahko gre v ozadje, če človek nima o čem pisat, ali pa enostavno nima časa. O razlogih lahko samo špekuliramo, ker te poznajo le oni sami. Mislim pa, da nekateri mogoče dajejo temu preveliko težo.
Ponavadi nekaj počnemo, ker nam to nekaj daje... ko nam preneha dajati, nehamo... a to je le moje mnenje.

Samo Ravnikar said...

To je res. Čudno mi je samo, da so vsi ti končali skoraj hkrati. V razmahu, kaj pa vem, enega meseca?

Katarina said...

jaz bom nehala, ko pridem do 1000 posta. to sem napisala že pri 500 postu. zdaj sem na 811. pa ne more bit blog smisel življenja in tisti, ki pišemo veliko in redno pač porabimo kar nekaj časa za pisanje.

no, mogoče ne bom čisto nehala, bom pa zelo zmanjšala pisanje, ker se mi odpirajo druga področja, ki so tudi ali pa celo bolj zanimiva od bloganja.

vsaka pesem se enkrat izpoje ... :)

Samo Ravnikar said...

No, jaz si nisem zadal nobenega cilja. :) Sicer pa mi do 1000-ega posta manjka še kar nekaj. Verjetno pa v nedogled res ne bo šlo.

Anonymous said...

Mene ne čudi.
Glede na število blogerjev se mi zdi povsem normalno, da mesečno odpade kak ducat. Slučajnost je morda le v tem, da si očitno vse naštete osebno spremljal in se ti zadeva zato zdi nenavadna.

Sami vzroki so druga pesem, v bistvu po večini, izpeta pesem.
Včasih je vzrok tudi psihični samopritisk do vedno novih objav, ki jim ni videti konca. Nekakšni tajmingi in death line-i, ki si jih samozastavljamo. Potem so tu tudi neizpolnjena pričakovanja glede odmevnosti in obiskanosti itn.
Kakorkoli že tudi meni morala vztrajno pada in če zdržim do oktobra sem daso.

Kar pa se tiče bunny...ja food-blogerska scena je izgubila prijetnega sogovornika in ustvarjalca, ki ga bomo pogrešali.

david santos said...

I loved this post and this blog.
Have a nice day.

Janez Mikec said...

Meni je edino smotano to, ker blogerji potem izbrišejo svoje zapise... a ne bi bilo fajn, da bi recimo recepte od bunny še kdaj prebrali :)

Samo Ravnikar said...

@Muki: jaz si na srečo ne zastavljam nobenih ciljev. Pišem o marsičem in mi tem zagotovo ne bo zmanjkalo. :)Drugo pa je, če se bom enostavno naveličal.To pa nikoli ne veš. :)

@Mikec: ampak res. Če že prenehajo pisati, naj blog vsaj pustijo pri miru, ne pa da ga odstranijo. Res škoda!

Anonymous said...

strinjam se z ugotovitvijo, da se pusti blog :)

vendar ima vsak svoje indice, zakaj prenehati s pisanjem.. in vsak od nas bo enkrat prisel do te tocke :)
najlazje je brez slovesa in brez nepotrebnega besedicenja..

upam, da bo kdo od njih odprl kaksen nov blog in zacel na novo pisati :)

Anonymous said...

No, glede na mojo "zagriženost" za pisanje mislim da bom še kar nekaj časa vztrajala,... je pa res kriza da ko/če enga redno bereš,... in da ga pol kr ni več.

Samo Ravnikar said...

@Had: Saj mogoče ga pa že pišejo, pa tega ne vemo. :)

@Easyriderka: Saj to je najbolj žalostno. Navajen si brat nek blog, potem pa ga kar naenkrat ni več.

Teddy81 said...

Ja... se neha tudi pisanje.
Jaz sem tudi za nekaj časa prekinil pisanje bloga. Sicer nisem nekam veliki bloger, ampak vseeno včasih ali zmanjka idej ali pa časa in potem čez čas pozabiš na to.

Glede izbrisa bloga pa tudi jaz ne razumem zakaj. Mogoče pa se pripravlja kaj novega?
Lep pozdrav

Sovica Oka said...

Tudi meni je smotano, da ex blogerji ne pustijo zapisov, da se jih lahko še bere. Pa naj magari zaklenejo komentarje, če je tam problem?

Jaz bi nehala pisat ko/če bi dobila otroka. Ne zaradi morebitnega pomanjkanja časa - dolgočasijo me blogi ponosnih staršev, ki po rojstvu otroka pišejo samo poste "Prvi zobek" in podobno. Sori! :)

Joj, dragi Cubano, sem ti že mislila pisat mail glede Blogorole, ma sem potem pozabila. Skratka, sploh nisem vedela, da so intervjuji v B. napovedani in štafetnega tipa, da intervjuvani predlaga naslednjega. In potem sem malo pomislila, kako blogersko krizo sem imela po intervjuju za Drugi Svet in sem se odločila, da sem čisto OK v moji mali blogerski "anonimnosti", tako da se nisem hotela izpostavljat čez 3 strani.

Mi je všeč, recimo, da me Novogoričani ne poznajo kot blogerko, hihi. Moj namen je res "samo malo vadit pisanje".

Ful ti hvala, da si sploh pomislil name!