Wednesday, December 12, 2007

O anketah na mojem blogu

Z anketami res nimam sreče. Nisem bil zadovoljen z Addfreestats in Blogger anketo, o čemer sem pisal tukaj in tukaj. Prav tako pa nisem bil zadovoljen z Anketnik.net, kjer je podobna zgodba kot pri Blogger anketi, saj lahko glasuješ večkrat. No sedaj preizkušam Pollhost in upam, da bo kaj bolje, čeprav se tukaj tako kot pri Addfreestats ne more nastaviti čas glasovanja. No ja, upam vsaj, da se bo dal kopirat graf ob koncu ankete na moj blog in ne samo številk.

A kdo ve kako se da na blogu ustvariti arhiv anket?

Sorodne teme:

- Anketa in odštevalnik
- Koga boste volili za predsednika?

7 comments:

Janez Mikec said...

to sm se tud sam spraševal, ker drugače ankete skorajda nimajo pomena... + če ne prikažeš rezultatov oz. se poda komentarja :S

Samo Ravnikar said...

Ja, jaz se še sedaj sprašujem. :) Ali imaš anketo, kjer lahko glasuješ samo enkrat pa se ne da nastaviti trajanja ankete ali pa je obratno. Torej nastaviš trajanje ankete toda kaj ko potem lahko glasuješ večkrat. A ne more biti oboje? Torej enkratno glasovanje in nastavljen čas trajaja ankete? Predvsem pa se res sprašujem kako se ustvari anketni arhiv.

Upam, da mi kdo priskoči na pomoč. :)

večkrat lahko glasuješ in

Samo Ravnikar said...

Bom verjetno kar Hirkani vprašal. Ona ponavadi vse take stvari in mi je enkrat že nekaj pomagala. Ne vem kako, da se nisem prej spomnil na to.

Tadej said...

ko pa dobiš te informacije, pričakujem kak post na to temo, da še drugi izvemo :>

lp ™

Samo Ravnikar said...

Ravno danes sem pisal Hirkani in če dobim odgovor, vas o rešitvi prav gotovo obvestim. :)

Hirkani said...

Samo pozdravljen,
hvala za mail in za zaupanje. TI bom odgovorila kar tule, da bo dostopno tudi drugim in na Googlu:-)

MOja anketa je super, sama lahko nastavljam številne parametre, enega obiskovalca (z enega IPja šteje le enkrat) in ne dovoli nadaljnega glasovanja, časovno omejenost pa določam sama, prav tako prikaz arhiva anket.

Moj blog je na Wordpressu in lahko vanj vgrajujejm vtičnike (plug-ins) in widgets. Za anketo tako uporabljam vtičnika WP-Pools in WP-Pools Widget, dobita se tukaj: http://lesterchan.net/portfolio/programming.php

Vendar, žal, sta to vtičnika za Wordpress. Ne vem, kako pa gre to skupaj z Bloggerjem. Za probat je vsekakor: koda je koda.

Verjetno bi bilo možno tudi poiskati primerljiva widget in plugin za Bloggerja. Priporočam, da malo posrfaš po Bloggerjevih forumih ali FAQ, zagotovo je že kakšen drug uporabnik imel podobno vprašanje.

Če bi imel Wordpress, bi ti lahko bolje pomagala :)

Samo Ravnikar said...

Hvala lepa za odgovor. Bom poskusil.