Thursday, October 11, 2007

Anketa in odštevalnik

Vsem, ki niste opazili, naj povem, da sem danes na blog dodal dve stvari in sicer:

- odštevalnik, ki trenutno odšteva čas do volitev in
- še eno anketo, ki pa ima isto vprašanje kot prejšnja.

Za še eno anketo sem se odločil zato, ker preiskušam Bloggerjevo (to je tista prva) in sedaj še to od Addfreestats. Ne morem se namreč odločiti katero naj uporabljam. Blogerjeva mi je sicer nekako bolj pri srcu, vendar me moti, da lahko glasuješ večkrat in da nima arhiva anket. Pri drugi pa se sicer lahko glasuje samo enkrat, vendar me moti, ker ne moreš nastaviti časa glasovanja, medtem ko pa še ne vem kako je z arhivom anket.

Tako da naj vas dve anketi ne motita, vse ki ste pri prvi že glasovali pa prosim, da ponovno glasujete še v drugi anketi.

Aja. Pozna kdo še kakšno drugo, boljšo možnost za anketo?

No comments: