Saturday, September 8, 2007

Kreta (2001) - 1. del

Šest let nazaj se je zgodila ena izmed prelomnic, če lahko tako rečem, v mojem življenju, saj sem začel potovati. :) Pravzaprav ni šlo ravno za potovanje, ampak bolj za počitnikovanje. Kreta namreč ni ravno tipična popotniška destinacija, vendar sem se je vseeno zelo razveselil, ker je šlo za moj prvi dopust izven Slovenije oz. Hrvaške sploh.

Ker pa je bil to absolventski izlet, smo v glavnem žurirali, čeprav smo si vzeli čas tudi za odkrivanje zanimivosti, zgodovine in lepot tega otoka.

In če me je zgodovina v šoli včasih kar malo dolgočasila, tega sedaj ne morem več trditi, saj človek na samem kraju zgodovino sprejema veliko bolj z zanimanjem kot v šolskih klopeh.

Vse to pa me je tako prevzelo, da si nisem mogel kaj, da ne bi v naslednjih letih potoval (resnično potoval) in odkrival novih krajev in držav ter življenjskih navad ljudi v teh krajih. Kakorkoli že, prva je bila na vrsti Kreta.

15.9.2001 smo se zbrali pred halo Tivoli v Ljubljani, od koder nas je avtobus ob 9.10 uri odpeljal do Trsta, od tam pa smo z ladjo družbe Anek lines odpluli proti Atenam.

Po enaintridesetih urah plovbe in zelo malo spanja, smo ob 21.30 uri prispeli v Batres, od koder nas je avtobus uro kasneje odpeljal proti hotelu v bližini Aten.

Med potjo smo se ob 00.30 uri ustavili pri Korintskem prekopu (prekop med polotokom Peloponez in celinsko Grčijo), ki je dolg 6,3 kilometra in globok 8 metrov.

Korintski prekop

Prekop, ki povezuje Jonsko in Egejsko morje, je bil zgrajen leta 1893 z namenom, da ladjam ne bi bilo več potrebno obpluti celotnega Peloponeza.

Po ogledu Korintskega prekopa smo se ob 1.10 uri odpravili naprej in po pol ure vožnje prispeli v hotel Saga Beach. Ker smo bili že zelo utrujeni, nikomur ni bilo do žuriranja, zato smo se kar takoj odpravili spat.

Naslednji dan, 17.9.2001 ob 9.30 uri nas je avtobus odpeljal naprej proti Atenam, kamor smo prispeli ob 10. uri.