Friday, July 3, 2009

Seja Vlade v živo prek spleta

Včeraj se je Vladi, kot že vrabčki čivkajo, zgodil neljubi pripetljaj. Njihovo sejo so nekateri srečneži lahko poslušali v živo, nekateri pa smo se morali zadovoljiti s posnetkom. Kdo je za to, da je prišlo do prenosa preko spleta odgovoren, bo upam, pokazala preiskava, saj se to enostavno ne bi smelo zgoditi. Si predstavljate, da bi na Vladi takrat govorili o kakšnih bolj kočljivih temah, npr. tajnih službah ali kaj podobnega? No, na srečo se to ni zgodilo. Vsekakor pa je to tudi vse, kar me je pri vsej zadevi zmotilo. Ostalo me je bolj ali manj zabavalo. :)

To, kako so se ministri med seboj pogovarjali se mi namreč ne zdi omembe vredno, saj so tudi ministri samo ljudje in je čisto normalno, da kdaj kdo od njih povzdigne glas. Mislim, da vsi, ki to vedenje kritizirajo, delajo iz muhe slona. Očitno je čas kislih kumaric res že tukaj. Čisto nerazumljivo mi je, zakaj je potrebno na podlagi enega »prepira« posploševati in govoriti kako pogovori na Vladi potekajo oz. še huje, kako Vlada vodi državo. Halo? Kaj pa ima pogovor ali pogovori veze z vodenjem države? Pa koga sploh briga kako se med seboj pogovarjajo? A je prišlo do kakšnega zmerjanja, kakšnih žalitev, kakšnega vpitja? Meni se že ni zdelo tako ali pa imam zelo visok prag tolerance. Ne vem. Vem pa to, da se mi zdi, da so odločitve in rezultati pogovorov veliko bolj pomembni, kot pa sami pogovori.


Sam sem bil dobri dve leti v upravnem odboru nekega društva. Kaj mislite, da se je tam dogajalo? Da smo bili vsi lepo tiho in predsedniku ali komu drugemu samo kimali? Seveda da ne. Vsak je lahko povedal svoje mnenje, kdaj pa kdaj je kdo tudi povzdignil glas, kar pa je ob različnih stališčih čisto normalno. Predstavljajte si situacijo, da predsednik (ali kdo drug) nekaj reče, ostali pa so samo tiho in kimajo, pa čeprav se s povedanim ne strinjajo. Sedaj pa si predstavljajte drugo situacijo, ko predsednik (ali nekdo drug) nekaj reče, drugi pa se s tem ne strinjajo in povejo svoje mnenje. Meni osebno se mi zdi druga situacija veliko bolj demokratična in pravilna, pa četudi v tem primeru obstaja kar velika verjetnost, da bo kdo tudi povzdignil glas. Prej boš tudi rešil nek problem na tak način, kot pa da bi ostal tiho in samo kimal, ne bi pa se z neko rešitvijo strinjal.


»Slab vaški debatni krožek, kjer imajo glavno besedo prepirljive vaške gospodinje«, kot so se slikovito izrazili v stranki SDS. Raje sploh ne pomislim ne, kako so se pogovarjali oni. Po mojem mnenju so bili veliko hujši(?) ali pa ravno obratno, ker jim Janez Janša sploh ni dovolil govoriti in so bili lepo tiho, čeprav se mogoče niso o vsem strinjali. No, to pa je, kot sem omenil že prej, slabša varianta.

No comments: