Wednesday, October 1, 2008

Luksuzne vile v Istri

Bi radi imeli prekrasno, luksuzno vilo z bazenom, skoraj tik ob morju? Naselje takih vil so zgradili v hrvaški Istri, več informacij pa lahko dobite tukaj. Vendar pa, da ne bo pomote, ne delam reklame za samo naselje, ampak pišem o tem predvsem zato, ker je na njihovi internetni strani uporabljena Videomy tehnologija, o kateri sem na svojem blogu že večkrat pisal. In tudi tokrat v njej nastopam jaz, vendar prvič na drugačen, še bolj igran način. Samo moja angleščina je bolj...hm.. ruska. :)

Moje dosedanje nastope pa si lahko ogledate spodaj:

- Zdrava.si
- Reiffeisen leasing
- Academia.si
- Dormeo
- Minimax

3 comments:

Anonymous said...

se mi je zdelo nekam zelo znano tole
http://www.had.si/blog/2007/07/21/hisa-z-bazenom-v-cabrunicih/

je pa, priznam, zelo dobro narejeno vse skupaj :)

lahko kaj popusta dobis :)) (sala)

Samo Ravnikar said...

A to si ti slikal? In to že pred dobrim letom? Ja, kako pa to, da so jih šele sedaj začeli prodajati? Fajn bi blo kaj popusta dobit, sam se bom kar z interaktivno verzijo zadovoljil. :) Bi mi moral fejst znižat ceno, da bi si to kupil za vikend. Ne bi pa tukaj stalno živel. Je vseeno kar mau preveč daleč od Ljubljane in službe.

Anonymous said...

slucajno sem videl te hiske od dalec.. in so mi bile vsec.. ko sem prisel cist blizu, sem se "zaljubil".. ampak ko sem nasel cene na netu, tudi "odljubil" :)

so pa fenomenalno dobre hiske..