Sunday, September 14, 2008

Zakaj bom čez en teden volil Socialne demokrate?

Dolgo časa sem razmišljal za koga naj na letošnjih volitvah oddam svoj glas. Zdi se mi, kot da so vsi politiki isti in da gre vsem samo za stolčke in oblast, vsem pa je malo mar za nas, navadne državljane. Na koncu sem se odločil, da bom volil za najboljše med najslabšimi, torej Socialne demokrate. Zakaj?

- zato ker si ne moremo privoščiti še štiri leta Janševe vladavine in njegovega primitivizma, ki se lepo vidi v intervjuju za zadnjo številko Dnevnikovega objektiva;

- ker mi je dovolj Janševega klientelizma in korupcije;

- zato, ker imam dovolj Janševega vplivanja na RTV Slovenija in ostale medije, ker imam dovolj ponavljanja oddaj RTV Slovenija izpred sedemnajstih let in ker imam dovolj športne podhranjenosti RTV Slovenija;

- zato, ker je čas za spremembe;

- zato, ker mora na volitvah zmagati ena od levosredinskih strank in sestaviti koalicijo, medtem ko SDS sploh ne sme dobiti te priložnosti. Sam bom volil SD, ki je po javnomnenjskih raziskavah še najbližje SDS-u in ima največ možnosti Janšo premagati;


Pojdite torej na volitve in oddajte svoj glas za spremembe tudi vi!

5 comments:

Anonymous said...

Sicer so te predvolilne debate popolnoma brezplodne, samo včasih mi gre mal na živce ko Janšo vsi obtožujete klientalizma pa korupcije.. Če mal pomisliš je moral v 4ih letih nekak "uredit" državo za svoje vladanje, medtem ko je mela prejšnja vlada časa 12 let plus super podlago še iz bivše Jugoslavije, ko so bli tko al tko več al manj skoz pri vrhu. Veš da bo vsaka poteza pol bolj odmevala, sploh če jih je več v krajšem časovnem obdobju.
Tud sam ne vem lih najbolj kam bi oddal svoj glas, vem pa da nočem na oblasti spet politike, ki bi jo vodili Potrč, Cvikl, Rop, Vajgl in podobni. Verjetno ni naključje da nekako kandidirajo za rdečo zaščitno barvo.. Kaj čmo :D

Samo Ravnikar said...

Pa saj nisem govoril samo o korupciji in klientelizmu... govoril sem tudi o vmešavanju politike v novinarsko svobodo. Lahko pa omenim še kaj drugega. Npr. vmešavanje v delo policije, pa o šolstvu in zdravstvu, ki bi ju Janša privatiziral. Konec koncev na liberalne poglede na svet, ki pa jih, resnici na ljubo, Janša in na sploh desne stranke, nimajo.

Anonymous said...

Igram ping ping komu naj namenim svoj cenjeni glas. Imela sem v mislih Zares, ampak iz istega razloga, kot ga ti navajaš, bo to verjetno SD. So najblžje SDS, ne ker bi pretirano oboževala Pahorja.

Anonymous said...

Pozabil si napisati, da zmaga Janše pomeni še 4 leta Rupla :) Đizs!

Vsak, ki mi obljubi, da bo spremenil zakon o RTV, dvignil minimalno plačo, postavil jasno ločnico med državo in cerkvijo, se ne bo vtikal v medijsko svobodo ter odpravil diskurz podeželja (torej t.i. "krščanske vrednote" + zloraba pojma družina + vsiljevanje domoljubja + zavezmanje za življenje pod krinko prepovedi splava), takoj dobi moj glas.
Mislim, da je za to najbolj sposoben Zares.

Samo Ravnikar said...

@Ateistek: popolnoma se strinjam s tabo. Dobro si to napisal. Glede Rupla sem pa imel v načrtu, da ga omenim v svojem postu, vendar sem pozabil. Tako da ti hvala, da si se spomnil in to napisal namesto mene. :) Glede tega, katero stranko bi volil, pa sem se sam odločal med SD in Zares. Kako zelo težka je bila odločitev, dokazuje tudi internetna stran www.koganajvolim.si, kjer mi je po vseh petnajstih vprašanjih oz. odgovorih, predlagalo dve stranki in sicer Zares in SD, ki sta si delili prvo mesto. No, na koncu sem se odločil za SD in to zaradi razloga, ki pa sem ga že navedel.