Wednesday, August 20, 2008

Janša suverenejši od Pahorja

Klub temu, da sem dolgočasno predvolilno soočenje v oddaji Tarča gledal samo zadnjo uro, je bilo to dovolj, da lahko mirno rečem, da je bil Janša suverenejši od Pahorja. Ne bom govoril o sami vsebini prvega predvolilnega soočenja, saj bo za to še dovolj časa, ampak o tem kakšen občutek sem dobil, ko sem opazoval njun nastop.

Janša je v oddaji nastopil izredno umirjeno in državniško in je na trenutke izgledal kot pokojni dr. Drnovšek, predvsem pa je skoraj na vsako vprašanje znal podati odgovor, pa čeprav ti njegovi odgovori niso ravno po mojem okusu. Ampak to sedaj ni pomembno. Poglejmo raje Pahorja.

Pahor je bil tokrat presenetljivo nesuveren, preveč živčen (svojo živčnost je na trenutke celo poskušal zakriti z glasnim smejanjem) in predvsem nepripravljen, saj na določena vprašanja ni znal podati pravega odgovora, poleg tega pa je kar nekajkrat deloval precej zmedeno.

Naj Pahor še ne vem kako trdi, da se je na oddajo pripravljal, mene ni prepričal. Da me prepriča in da prepriča mnoge druge volilce, bo moral v svojem nastopu marsikaj spremeniti, predsvem pa se bolje pripraviti. V nasprotnem primeru se mu lahko zgodi, da bo še štiri leta presedel v opoziciji ali pa v vladi Janeza Janše, ki je na koncu soočenja dejal: "To pa diši po veliki koaliciji."

Velika koalicija, v kateri bi bil predsednik vlade Janez Janša, bi bila za Pahorja politični pogreb, saj v velikih koalicijah običajno kratko potegne prav druga stranka, kot se to dogaja v Nemčiji, kjer je Angela Merkel popolnoma zasenčila (kako zanimivo) ravno socialne demokrate.

1 comment:

klotilda said...

Hihi, pa se kar strinjam s teboj, M.