Friday, April 25, 2008

Potovanje po Kubi (2008) - javljanje iz Trinidada

Ojla!

Sprememba nacrta. Iz Cayo Coca sva se namesto v Santiago, odpravila v Holguin in nato v Barracoo, od tam pa v Santiago. Sla sva torej v obratni smeri. Pa lepo po vrsti in predvsem zelo na kratko.

Tukaj v Trinidadu je internet se veliko pocasnejsi kot v Cayo Cocu. :( Ja, ze kar nekaj casa se nisem javil, saj nisem imel nikjer dostopa do interneta, predvsem pa sem imel za pisanje tudi premalo casa, ker je vse skupaj zelo natrpano.

Po dnevu polezavanja v Cayo Cocu sva se odpravila v Holguin, kjer sva samo prespala in si zvecer nekaj malega ogledala tudi mesto. Aja, prvic sva spala pri domacinih v Casa particulares in sicer pri dveh starih gospeh. :)

Naslednji dan sva se ze odpravila v Barracoo, kjer sva za 300 kilometrov porabila okrog 8 ur voznje. !? Ceste so namrec bile v grozljiven stanju, sploh od Guardalavace proti Mayariu, kjer sva za 20 kilometrov porabila vec kot uro voznje. Cest na Kubi namrec ne obnavljajo ze leta, ampak poskodovan asfalt samo poflikajo. No na tej relaciji pa tudi tega niso storili. Samo predstavljate si lahko kaksna je voznja po taki cesti. :)

Sicer pa je Barracoa precudovita. Raj na zemlji! Pa ne toliko samo mesto, kot predvsem narava. V Baracoi je sicer edina tovarna cokolade na otoku.

Po dveh dnevih v Barracoi sva se odpeljala proti Santiagu de Cuba, kjer sva si na hitro ogledala mestno sredisce in se odpeljala proti Bayamu, kjer sva prespala. Naslednji dan pa sva se ze odpeljala proti Trinidadu, ki je s svojimi kolonialnimi stavbami res prekrasen, jutri pa naju caka tudi snorklanje na Playi Ancon.


Toliko za danes.

Sorodne teme:

- Potovanje po Kubi (2008) - 15. del
- Potovanje po Kubi (2008) - 14. del
- Potovanje po Kubi (2008) - 13. del
- Potovanje po Kubi (2008) - 12. del
- Potovanje po Kubi (2008) - 11. del
- Potovanje po Kubi (2008) - 10. del
- Potovanje po Kubi (2008) - 9. del
- Potovanje po Kubi (2008) - 8. del
- Potovanje po Kubi (2008) - 7. del
- Potovanje po Kubi (2008) - 6. del
- Potovanje po Kubi (2008) - 5. del
- Potovanje po Kubi (2008) - 4. del
- Potovanje po Kubi (2008) - 3. del
- Potovanje po Kubi (2008) - 2. del
- Potovanje po Kubi (2008) - 1. del
- Potovanje po Kubi (2008) - vrnitev v Slovenijo
- Potovanje po Kubi (2008) - prvo javljanje iz Kube
- Potovanje po Kubi (2008) - javljanje iz Miamija
- Odpovedi letov ogrozajo Kubo
- Potovanje po Kubi (2008) - predviden načrt potovanja
- Potovanje po Kubi (2008)
- Potovanje po Kubi (2008) - kupovanje letalskih kart je pravi podvig
- Zaradi Kube sem zavrnil snemanje

4 comments:

Anonymous said...

Najprej en lep pozdrav iz Celja. Tvoj blog berem redno že kar nekaj časa... sam danes sem se pa odločila da napišem nekaj malega. Super javljanje imaš in mi popestriš dneve v Sloveniji. Super! Uživaj/ta. Lp

Anonymous said...

Upam, da boš potem napisal čim več, saj nameravat tja jeseni ali v začetku zime...Jaz sem se ravno vrnil s Turčije ampak se mi žal ni ne vem kaj dogajalo. Saj veš, tisti vodeni izleti, kjer ti vse pripravijo v agencijah, zeh...

Samo Ravnikar said...

@Easyriderka: Hvala lepa in me veseli, da so ti zapisi všeč :) Verjetno si opazila, da tudi jaz spremljam tvoj blog. ;)

@Ateistek: Vsekakor bom obsežno poročal, samo ne vem kdaj. Sedaj se moram namreč dobro naspati (vrnil sem se včeraj, post o tem bom napisal sedaj) in pripraviti vse skupaj. Bo pa pisano v delih, kot ste pri meni že navajeni! :) Ti pa lahko tudi kaj napišeš v Turčiji, pa četudi so izleti vodeni. Vedno se najde kaj materiala. No saj lahko, da si že kaj napisal. Ne vem, ker grem na tvoj blog šele sedaj! :)

Anonymous said...

Bom, bom...Vrnil sem se v soboto, večina je že napisanega. K sreči sem pred nekaj leti obiskal Istanbul, tako da bo lahko zapis malo večji kot bi bil sicer pri takem potovanju, kot sem ga imel prejšnji teden...