Sunday, April 6, 2008

Kdaj je Simobil uvedel zelen klicaj?

Se morda kdo spomni od kdaj ima Simobil v svojem logotipu zelen klicaj?




Če ne veste, naj vam povem, da od leta 2001. To se namreč zelo dobro spomnim, saj sem takrat nastopil v dveh Simobilovih reklamah, v katerih so prvič uporabili ta klicaj. V prvi reklami, ki smo jo snemali na Jezerskem sem bil oblečen v kostum cestnega delavca, vozil pa sem kolo z neko napravo, s katero sem namesto belih črt, ki ločujejo vozišče, delal zelene klicaje. Drugo reklamo pa smo snemali na letališču v Postojni. Tukaj sem bil oblečen v isto obleko, skupaj s še dvema igralcema pa sem igral enega izmed prijateljev. :)



Simobilova kartica


Časopisni oglas


Spodaj pa si lahko ogledate še obe reklami. :)

1 comment:

Anonymous said...

Zanimivo, nisem vedel. :)