Wednesday, March 26, 2008

Kje ste izvedeli za moj blog?

V tokratni anketi vas sprašujem, kje ste izvedeli za moj blog. Ne kakšnem od mnogih agregatov, v internetnem brskalniku ali so vam ga mogoče priporočili prijatelji? Hvala za vaše klike.

Kje ste izvedeli za moj blog?
Selection Votes
Na Blogoroli 29%14
Na Siblogs 2%1
Na Drugem svetu 2%1
Na Sloblogi 4%2
Na Siolu 2%1
Preko internetnega iskalnika 31%15
Povedali so mi prijatelji 4%2
Na Blogorolli enega izmed blogov 6%3
Pri komentarjih 10%5
Drugod 8%4
48 votes total

4 comments:

Sovica Oka said...

Živjo!

Jaz sem te uvrstila v moj blogroll po tem, ko si enkrat komentiral na mojem blogu.
Zato v anketi pogrešam še eno opcijo odgovora, na primer možnost "drugo", kamor itak spada vse, kar ni že našteto :)

LP

Samo Ravnikar said...

:( Pozabil. Bom poskušal dodati. :)

Anonymous said...

Komentiral si na mojem blogu in sem šla pogledat, kdo si :-)

Janez Mikec said...

Preko Technorati.com -> po tem ko sem videl, da si me dodal v svoj blogroll :)