Wednesday, March 26, 2008

Kdaj bo prišlo do uskladitve kilometrine s ceno bencina?

Danes sem bil na službeni poti s svojim osebnim avtomobilom, zaradi česar mi pripada povračilo kilometrine. Kdor ne ve, naj mu pojasnim, da za en prevožen kilometer dobiš povrnjenih 0,29 €.

Vse lepo in prav boste rekli, vendar pa temu ni tako. Ko sem preveril kdaj je bil ta znesek kilometrine nazadnje določen sem ugotovil, da je bilo to že daljnega 10. marca 2006. Cena na liter najbolj prodajanega 95 oktanskega bencina je bila takrat 0,940 €. Danes, 26. marca 2008, torej dobri dve leti kasneje, pa je cena istega goriva dražja za 0,115 € in stane 1,055 €.

Mi zna kdo pojasniti dejstvo, zakaj je znesek kilometrine že dve leti enak in to kljub stalnemu zviševanju cen bencina? Bolj kot o tem razmišljam, manj mi je jasno.

3 comments:

Anonymous said...

Zelo dobra tema! Tut jst sem se že to velikokrat vprašala, ker bencin gre non stop višje in višje,... potni stroški pa nič.

Anonymous said...

Na tem linku je vse o obračunavanju kilometrin. Žal pa se je potrebno s pobudo o povišanju (vsaj neobdavčenega dela) kilometrine obrniti na Vlado RS. Veliko sreče ;)

Samo Ravnikar said...

Ta link sem tudi jaz že pogledal. Vlada pa, namesto, da bi se ukvarjala s takimi stvarmi kot so kilometrine..., se raje ukvarja z mislimi o povračilu 600 milijonov evrov odškodnine za žrtve 2. svetovne vojne.