Thursday, February 21, 2008

Opravičilo

Vsem bralcem, dr. Janezu Drnovšku in njegovim svojcem se iskreno opravičujem zaradi svojega zapisa o smrti Drnovška, ki sem ga sicer dan kasneje tudi že odstranil.

Te govorice so namreč včeraj za oddajo Svet zavrgli Drnovškovi bližnji in dejali, da je njegovo stanje zadovoljivo. Glede na to, da je nekdo moral sprožiti te govorice, ki pa so se z bliskoviti hitrostjo razširile po vsej Sloveniji, upam, da bo ta oseba za to dejanje odgovarjala. Sam sem napisal samo tisto, kar sem izvedel od virov, ki so bili iz različnih koncev in ki so vsi povedali enako. Naklučje?

Po drugi strani pa bi rad okrcal novinarje, katerim je ta informacija prav gotovo prišla na ušesa, pa tega niso preverili prej. Če pa so, bi lahko že prej o svojih ugotovitvah obvestili javnost.

Strinjam pa se tudi z zapisom na internetni strani RTV Slovenija, da bi lahko Drnovškov urad prekinil govorice o smrti, ki so krožile po Sloveniji kar nekaj dni. Navsezadnje ne gre za kogarkoli, ampak za bivšega predsednika in je to najmanj, kar bi lahko urad storil.

Sorodne teme:

- Odstranjen zapis o Drnovšku
- Je dr. Janez Drnovšek res umrl?

2 comments:

Sovica Oka said...

A vidiš, kako žalostno je v Sloveniji: folk ni vesel, da je očitno z Drnovškom vse v redu. Folku je všeč škandal, da se zgodilo, kar se je, in privoščljivo uživajo v tem.

Aprila boš dobil eno fajn injekcijo proti slovenski zadrtosti, ne skrbi. ;)

Samo Ravnikar said...

Jaz sem zelo vesel, da je z njim vse uredu, pa čeprav sem tudi jaz pisal o njegovi "smrti". Pa četudi mi nekateri sedaj očitajo, da sem pisal zato, da bi bil prvi pa ne vem kaj še vse. Blef. Napisal sem to, kar so pisali drugi, ki so bili itak pred mano.

Je pa res, da se je sedaj spet začelo veliko govoriti o Drnovšku, ki ga od decembra sploh ni več videti v javnosti in je čisto prav, da se ljudje sprašujejo kje je. Navsezadnje je bivši predsednik, ki
ima svoj urda, tajnico, plačo in vse to plačujemo mi, davkoplačevalci.

Sicer pa, brez skrbi, vsekakor bom dobil eno fajn injekcijo aprila kot praviš. Hvala še enkrat za "spis" o Kubi. :) El comandante se je sicer umaknil, ampak vseeno upam, da bo čez dva meseca še tista prava Kuba, kot jo poznamo zadnjih 50 let. :)