Thursday, December 13, 2007

Občutki o pisanju bloga

Glede na to, da se večina obiskovalcev, vsaj mojega bloga, zadrži na prvi strani, zelo redko pa iščejo po zgodovini objav in glede na to, da na moj blog večina ne hodi vsak dan, čeprav skoraj vsakodnevno objavljam nove zapise, sem se odločil, da nastavim število objav na prvi strani na 10, medtem ko sem imel na prvi strani 7 objav. Na tak način bo verjetno prebranih več mojih zapisov, kot pa je bilo to v navadi do sedaj. No, vsaj upam, da bo temu tako. :)

Ob tem bi se zahvalil vsem, ki sicer v vedno večjem številu, pišete komentarje na moje zapise in upam, da bo takih še več. Sicer sem pri povečanju števila komentarjev veliko naredil tudi sam, ker sem si vzel čas in začel tudi sam komentirati zapise na drugih blogih, kar je privedlo do tega, da sedaj komentarje dobivam tudi jaz. :) Še posebej pa sem vesel, ko dobim kakšen komentar nekoga, katerega blog do sedaj sploh nisem spremljal. Je kar fajn občutek, ko veš, da ne pišeš čisto zastonj in da dobivaš tudi takšne ali drugačne odzive na svoje zapise. :) Hvala še enkrat vsem!

V bistvu te ta stvar kar malo zasvoji, saj tega, ko sem začel pisati blog, sploh nisem pričakoval. Sedaj pa imam občutek, da smo, hmm, kot neka "skupnost". Ko se tako "izpoveduješ" popolnim neznancem, čeprav imaš po drugi strani občutek, kot da jih... poznaš .... V bistvu pa imaš skupnega z njimi samo to, da vsi pišejo ali pa vsaj spremljajo bloge. No, tako je moje mnenje.

Kakšni občutki pa vas spremljajo pri pisanju bloga?

No comments: