Friday, December 14, 2007

O NKBM in varčevanju

Ko se je začela vsa ta zgodba s prodajo NKBM, tudi pomislil nisem, da bi kupil kakšno delnico te banke, ker enostavno finančnih trgov ne spremljam najbolj. Verjetno sem na tem področju kar malo preveč konzervativen (beri: varčujem v nogavicah). Tokrat pa so me prepričali, da le grem v nakup delnic NKBM, ker naj bi se zelo splačalo. Pa sem se, kljub temu, da gre za bolj tvegano naložbo kot pa pri skladih, odločil, da kupim nekaj delnic. Vse (!) prihranke sem nakazal na račun za nakup delnic in dobil cca. 20 % delnic, ostali denar pa sem dobil povrnjen. Najbolj zanimivo pa je to, da sem plačal ves denar in to klub svoji "konzervativnosti". Hm. In kaj naj sedaj s preostalim denarjem? Nazaj v nogavice? Ali pa ga naj porabim za nakup kakšnih drugih delnic? Zadnje čase namreč neprestano dobivam take in take ponudbe različnih borzno-posredniških hiš, ki prej še vedele niso zame. Sem mislil, da moj naslov, po nakupu delnic, ne bo dostopen vsem, pa sem se očitno zelo zmotil. In glede na to, da nogavica nima ravno velike obrestne mere, bo potrebno začeti malce bolj spremljati te finančne zadeve. Ne vem, če ravno borze, razen za že kupljene delnice NKBM, zato pa kaj drugega. Mogoče bodo skladi res še najboljši, čeprav imajo sedaj tudi že banke zelo dobre obrestne mere, ki so sicer malce slabše kot skladove, vendar je denar vseeno bolj varen. Predvsem pa si želim, da bi delnice NKBM rasle še naprej.

Sorodne teme:

- Delnice NKBM

No comments: