Wednesday, December 19, 2007

Nobelovo nagrado za mir oglaševalcem na javnih WC-jih!!!

Danes, ko sem šel na pijačo v nek lokal v centru Ljubljane, sem tako kot je pri meni običajno, vsaj enkrat moral iti na WC. In hvala bogu, da so nad pisoarji reklame, ker drugače ne bi šlo. Hja, ne vem ali jih ima še kdo, ampak jaz imam zagotovo težave s koncentracijo pri opravljanju male potrebe, kadar v WC-ju nisem sam, ampak je pri sosednjem pisoarju še kdo. Te reklame pa mi pomagajo, da v miru opravim svoje in zato bi dal Nobelovo nagrado za mir oglaševalcem ali pa vsaj tistemu, ki je oglaševanje na WC-jih pogruntal. Tako!

2 comments:

ateistek said...

Ma, kar nekaj tipov mi je reklo, da se ne more sprostiti, ko gre scat na wc, če je kdo zraven. Sploh mi ni jasno v čem je fora..Če me tišči, pač ščijem, pa mi je prav vseeno če je kdo zraven. Nekdo mi je celo zatrjeval. da tudi, če ga že boli od tiščanje, ne bo scal, če kdo stoji zraven. :) Ma?

Samo Ravnikar said...

Ma sej tudi če mene fejst tišči in je nekdo zraven, ne morem nič.