Friday, December 21, 2007

Ne Commodore 64, Spectrum je bil zakon! Še pomnite tovariši?

Pravkar sem v zadnji številki Blogrole prebral, da letos 25 let praznuje Commodore 64. Vendar pa tega doma nisem nikoli uporabljal, saj smo prisegali na Spectruma. To ti je bil računalnik kot se šika. Sicer s 16 ali 48 kb RAM-a in 3,5 Mhz procesorjem ne bi mogel konkurirati sodobnim računalnikom, vendar mi je ta še vedno najljubši, ker je bil pač to moj prvi računalnik. Pa še gumijasto tipkovnico je imel. Ne vem kaj se z njim ni dalo delati (ali pač?) razen igrati igrice, kjer sem še najraje igral Manic Minerja. Nikoli pa ne bom pozabil tistih piskajočih zvokov, ko se je igrica nalagala iz kasete na televizijski ekran. :) Kar naenkrat pa je bilo vsega konec, ko je sestra, po nesreči, polila sok po tipkovnici in moj prvi računalnik je šel po gobe. No, kmalu ga je nadomestil legendarni prvi windows 3,11, ki pa je že pomenil pravo revolucijo v računalniškem oz. microsoftovem svetu.



Spectrum




Win 3.11

1 comment:

ambala said...

joj, spomnim se, ja! Svašta. Jaz ga sicer nikoli nisem imel, ne enega ne drugega.