Monday, November 12, 2007

Prebrisana vdova navdušila

Včeraj smo imeli v Šentjakobskem gledališču prvo letošnjo premiero in po navdušenih odzivih občinstva sodeč, nas čaka še veliko ponovitev.

Zase moram reči, da še nikoli v osmih letih, odkar igram v gledališču, nisem imel toliko treme kot ravno včeraj. Ampak na srečo je predstava potekala gladko, brez kakršnihkoli težav. Če je kdo gledal generalko, je lahko videl, da je bilo tam popolnoma drugače. Jaz osebno sem npr. pozabil iti na oder v enem prizoru in ko so me začeli igralci in režiser klicati, sem pač skočil na oder na pol gol. Pred tem sem se namreč v garderobi preoblačil v nek drugi kostim in popolnoma pozabil na ta prizor.

Sicer pa se moram za predstavo zahvaliti vsem igralcem, režiserju Luki Martinu Škofu, dramaturgu Blažu Rejcu, kostumografinji Nini Holc, vsemu tehničnemu osebju... Skratka vsem, ki so kakorkoli prispevali pri nastajanju te predstave. Hvala še enkrat vsem.

Tukaj pa je še nekaj fotk iz predstave, ki so delo Bora Slane.






2 comments:

Dijana said...

Haha..ha :) Generalke ne bom nikoli pozabila.. Res si bil carski in v veliko veselje mi je, da tega prizora nisem zamudila.. Smejala sem se ti do solz :)

Samo Ravnikar said...

Saj jaz pa verjetno tudi ne. :)