Tuesday, October 9, 2007

Zakaj imam rad vlado?

Naj kar takoj na začetku povem, da vlade pravzaprav nimam rad. Zajebala je namreč vse, česar se je lotila, nečesa pa le ni zajebala. Protikadilskega zakona. :) Vem, da boste sedaj kadilci skočili v luft, toda jaz sem zelo zadovoljen in samo zaradi tega imam vlado rad. Končno nekaj dobrega in končno domov ne prihajam v, od tobačnega dima, zasmrajenih cunjah. In prav zaradi tega ne morem zastopiti novinarjev Dnevnika, da tako kritizirajo ta zakon. Včeraj ali v soboto, ne vem točno kdaj, sem bral komentar, v katerem je novinarka kritizirala zakon. Danes pa spet berem članek, v katerem piše, da naj bi gostinci protestirali in se šli neke vrsto državljansko nepokorščino. Pa ustavite konje in ne sedaj vsega zajebat. Končno se v lokalih lažje diha, vi bi nam pa to vzeli? Pa ne mi govorit, da vam je promet padel... Kdaj ste pa merili število obiskov? Ja poleti, ko so bili itak dopusti. Pa tudi če je promet padel, je to samo začasno. Verjemite, da se bo obisk postopoma začel povečevati, ker se itak ne sme kaditi nikjer in kadilci se bodo začeli vračati v svoje stare lokale. Pa saj se gre v lokal zaradi pijače in ne zaradi cigaret. No, na srečo zakon še vedno podpira okoli 80% državljanov. Očitno se tudi kadilci zavedajo nevarnosti kajenja, ali pa je v Sloveniji samo 20% kadilcev.

Vseeno pa imam eno pripombo na zakon. Po določbah zakona se ne sme kaditi tudi v gledališču oz. na odru, zaradi česar je npr. naša predstava Briljantina okrnjena, ker smo prej na odru zelo veliko kadili, sedaj pa imamo v ustih samo neprižgane cigarete. Ja, to pa je sranje.... In zaradi tega sem se sedaj odločil, da vlade vseeno nimam rad.

1 comment:

Anonymous said...

Jaz sem za naše.