Wednesday, October 17, 2007

Cukljati in njegove neumnosti

Očitno sem tudi jaz malce nestrpen. Nestrpen sem do slovenskih voznikov, ki me skoraj vsakodnevno spravljajo ob živce z jutranjimi prometnimi nesrečami na avtocesti med Domžalami in Šentjakobom. Še pred pol leta se to ni dogajalo, sedaj pa skoraj vsak drugi dan. Pa naj še kdo reče, da so avtoceste med najbolj varnimi.

Danes pa me je, še pred vozniki, ob živce spravil France Cukljati, zoper katerega sem prav tako nestrpen. Mislim, saj od njega ne moreš pričakovati kakšnih pametnih komentarjev, ampak to, kar sem prebral danes v Dnevniku, pa je sodu izbilo dno.

Da ti, ob včerajšnji izročitvi novinarske peticije zoper cenzuro in politične pritiske, izjavi: "V uredništvih Dnevnika in Mladine naj premislijo o svojem ravnanju z novinarji."

Ja, pa kje ta človek sploh živi? Res, da je največ podpisnikov novinarjev Dnevnika in Mladine, vendar to še ne pomeni, da se njim krati svoboda pisanja in komentiranja, ampak da se ta svoboda krši novinarjem nacionalke, Dela in še kakšnega drugea medija.

Zato verjetno največ podpisnikov iz npr. Dnevnika, ker je zelo veliko novinarjev Dela prestopilo zaradi cenzure in političnih pritiskov, na Dnevnik. Ostali novinarji Dnevnika, pa so peticijo, kot so dejali sami, podpisali v podporo svojim kolegom.

A Cukljati tega ne dojame ali pa mu je potrebno čestitati za tako dobro idejo, ki se je nihče ne bi spomnil, torej da bi krivdo zvalil na Dnevnik in Mladino.

No comments: