Friday, September 21, 2007

Sodobna obramba

Ojla,

lepe pozdrave iz Gornje Radgone. Se opravičujem maloštevilčnim obiskovalcem mojega bloga, da že kar nekaj časa nisem nič novega napisal. Vendar je žal tako, da sem bil v ponedeljek in torek zelo zaseden in sploh ni bilo časa napisati karkoli, potem pa sem šel v Gornjo Radgono, kjer ostanem do jutri. Bivam v hotelu Radin, kjer pa začuda, kljub 4 zvezdicam, nimajo v sobi internetne povezave za moj notebook. Ko sem to omenil v hotelski recepciji, so mi seveda obljubili, da bodo vse uredili, vendar vse do danes tega niso storili, zato sem se odločil, da grem pač na internet kar sem, kjer je internetni kotiček in kjer je za cel hotelski kompleks Zdravilišče Radenci, samo en računalnik. In zakaj nisem hotel že prej na internet kar semkaj? Ker sem bil zmotno prepričan, da internet v sobi uredili in ker je grafika na tem računalniku grozna. Na ekranu se mi pojavljajo kar neke črke, številke, kode... Tako da kakšnega teksta v mejlu sploh ne morem prebrati.

Sicer pa sem v Gornji Radgoni službeno, ker naše podjetje razstavlja na sejmu Sodobna obramba. In ko tako opazujem obiskovalce sejma, med katerimi izstopajo nemalo številčni otroci, imam občutek, da so sejem uvedli samo zato, da bi pridobili oziroma da bi prepričali današnjo mladino za poklic vojaka. Toda, če bodo razmere v vojski takšne kot so in bodo vojaki na veliko zapuščali slovensko vojsko, potem jim noben sejem ne bo pomagal. Otroke in dijake pa itak zanimajo samo tanki, topovi, puške... Kam nas to pelje? Namesto, da bi se zanimali za detektorje bioloških, radioloških in kemičnih strupov, se zanimajo za orožje.

Na koncu naj vsem prebivalcem Prekmurja želim, da jim čimprej čez Prekmurje speljejo kakšno avtocesto, ker to, kar sem videl tukaj, si sploh ne morete predstavljati. Če sem do Maribora vozil eno uro, sem od Maribora do Gornje Radgone vozil uro in petnajst minut in vse to samo zaradi množice tovornjakov in ovinkaste ceste. Sedaj zastopim prebivalce Prekmurja, ko se vsake toliko časa odločijo za protest in zaprejo cesto. Ker to je pa res preveč.

Toliko zaenkrat!

Ne pozabite na Briljantino jutri. Nekaj malega kart je še na voljo.

No comments: