Wednesday, September 12, 2007

Prenova bloga in fitnes

Služba se počasi končuje, jaz pa spet na fitnes. Začel sem prejšnji ponedeljek, nakar so ves teden sledile bolečine v mišicah, da sem komaj hodil, da o rokah, ki jih sploh nisem mogel iztegniti, sploh ne govorim. Pa saj ni čudno, ko pa sem bil nazadnje na fitnesu konec marca in sedaj, po pol leta, nadaljeval z enako obremenitvijo kot takrat. Mislim, totalni kreten. No kakorkoli že, sedaj je mnogo bolje in sem že v pravi formi. :)

Kot vidite, pa sem prenovil tudi svoj blog, ki se, vsaj meni, zdi veliko boljši kot prej, ko je bil zelen, pa tudi dodal sem kar nekaj novih elementov. Upam, da ste z novim izgledom zadovoljni tudi vi.

1 comment:

Anonymous said...

Ha, prvi komentar je moj :)
Ja, zdej je blog res lepši, kar se pa fitnesa tiče pa... za lepoto je treba potrpeti :))

lp, Pika