Wednesday, September 5, 2007

Popotnik-2001

Pozdrav vsem blogerjem!

To je moja prva objava na blogih sploh. Že pred pol leta (hm, ali celo več?) sem razmišljal o pisanju bloga. Pa se nekako nisem mogel spomniti uporabniškega imena, kaj šele tem o katerih bi pisal. Želel pa sem pisati o nečem, kar bi ljudi pritegnilo.

Vseeno sem pri Siolu ustvaril blog, ki pa ga nikoli nisem začel pisati. O imenovanju bloga raje ne bi izgubljal besed, ker je ime totalno brezvezno. :)

Danes pa sem končno prišel do ideje. Ko sem malo brskal po internetu in iskal informacije o moji naslednji potovalni destinaciji, sem odprl nek blog, kjer sta dva popotnika pisala o potovanju v neki državi. Sicer sta pisala blog samo takrat, ko sta bila na potovanju, potem pa sta ga nehala pisati.

Meni pa je prišlo na misel, da pa bi tudi jaz lahko pisal o potovanjih, glede na to, da rad zelo potujem. In ker sem že nekaj časa razmišljal kje naj objavim moje potopise potovanj, sem se sedaj odločil, da je blog ravno prava stvar. Moj blog bo tako namenjen za pisanje o že končanih potovanjih, ko pa bo prišlo na vrsto kako novo, bom pisal tudi o tem. Seveda pa to ne pomeni, da bom pisal samo o potovanjih. Če bom dobil kakšno idejo, bom pisal tudi o drugih zadevah.

In zakaj naslov bloga Popotnik-2001? Ker je bilo ime popotnik že zasedeno, tako da sem se odločil, da dam zraven še letnico 2001, ki pomeni začetek mojih potovanj. Sprašujem pa se, kaj naj naredim s starimi potovanji. Naj vsako potovanje napišem v celoti ali naj pišem po delih? Vsak dan nekaj?

O tem bom še razmislil. Do takrat pa srečno!

2 comments:

Anonymous said...

Hm, zanimiv blog. Upam, da bo tudi redno ažuriran in uporaben.

Samo Ravnikar said...

:) Se bom potrudil.