Friday, September 7, 2007

Kaj narediti s Srbi!?

Kaj bi naredili, če bi nekomu v 10. dneh napisali 3 meile, na katere ti sploh ne odgovarjajo? Upoštevajoče, da gre za še kar pomembno poslovno zadevo, ki je vezana na rok in upoštevajoč da gre za srbski javni sektor? Potem pa, ko nekoga končno dobiš na telefon, pa ti reče, da sploh ne ve o čem govoriš, da niso nič seznanjeni... Halo... Pošlješ jim tri meile in ne vedo nič.

Gre namreč za nek seminar v Srbiji, ki naj bi ga organiziralo naše podjetje konec tega meseca in na katerem bi predavali tudi naši poslovni partnerji iz Finske. In ker seveda Finci potrebujejo potrditev datuma, mi morajo datum prej potrditi v Srbiji, kjer so sicer datum določili, vendar pa ga še niso potrdili.

No ja. Upam, da se bodo lene riti tam doli kaj zmigale in končno napisale en meil, ker drugače bo vse skupaj padlo v vodo. :-/

2 comments:

Maja said...

Če jih ne boš maksimalno gnjavil - najmanj po telefonu, ne bo nič, verjemi. Jaz sem tudi imela eno tako uradno zadevo z njihovim ministrstvom za kulturo, o državnem sporazumu, pa smo posredovali preko maila, ambasad, agencije ene - nič. Je vseeno padlo v vodo. Tako da, pozabi na e-mail, kliči po dvakrat na dan, najdi njihova imena na netu, nadrejene, bodi oseben ...

Samo Ravnikar said...

Maja, hvala za nasvet. Klicati mi sicer ni bilo potrebno, ker so mi po 14. dneh le odgovorili in je sedaj kočno vse urejeno. Mislim urejeno... Ni urejeno ravno po mojem okusu, saj bo seminar v Srbiji šele naslednje leto in ne konec tega meseca. Tako, da bom tudi Sokolovo rakijo kupil šele naslednje leto. :(