Saturday, September 15, 2007

Harlekini in košarka

Včerajšnji večer oz. današnje zgodnje jutro je minilo v znamenju mešanih občutkov, za kar so poskrbeli Harlekini in košarkarska tekma med Slovenijo in Grčijo.

Pa pojdimo lepo po vrsti. Dan se je začel kot vsak drugi in sicer s službo, nadaljeval pa s fitnesom. V kondicijo sem že dokončno prišel, tako da problemov z bolečinami ni več. :-)

Zvečer pa smo imeli v Šentjakobskem gledališču podelitev Harlekinov. Če kdo slučajno ne pozna Šentjakobskega gledališča, naj ga podučim, da gre za 87. let staro amatersko gledališče s profesionalno upravo na Krekovem trgu 2 v Ljubljani, natančneje nad Lutkovnim gledališčem. Več o zgodovini gledališča si lahko preberete na tem linku. No in v tem gledališču od leta 2000 igram tudi jaz. Pa naj bo dovolj reklame. :-)

In kaj so sploh Harlekini? Harlekini so Šentjakobska nagrada za igralske in druge dosežke v gledališki sezoni. Harlekini so se nekoč podeljevali za obletnice igranja v našem gledališču, potem se je na njih kar malo pozabilo, zadnja leta pa so se podeljevali na članskih končnih izletih, ko je šlo bolj za žur, kot za umetniško vrednost. To povedo že kategorije kot so najboljša kostumofaca, najboljši inventar sezone... O zmagovalcih so takrat odločali člani na končnem izletu. Lani pa smo začeli podeljevati Harlekine na posebni, slavnostni prireditvi in sicer v slogu Oskarjev, Viktorjev ipd. Skratka Harlekina za najboljšo moško glavno in stransko vlogo, najboljšo žensko glavno in stransko vlogo, najboljšega režiserja, najboljšo predstavo itd. V ta namen pa smo uvedli tudi novi, bronasti kipec Harlekina. Zmagovalce z glasovanjem določijo člani gledališča in sicer med nominiranci, ki jih določi strokovna komisija.

No in letošnja prireditev je bila izpeljana vrhunsko, za kar se moram zahvaliti Silviji, Sari, Anamariji, Mariu in vsem nastopajočim ter podeljevalcem. Če sem na koga pozabil, naj mi prosim oprosti. Prireditev je bila namreč zelo duhovita in že dolgo se nisem tako nasmejal, kot sem se nasmejal včeraj.

In kdo so dobitniki Harlekinov za sezono 2006/2007?

- Nina Cijan za glavno žensko vlogo Mile v Vrnitvi Blažonovih
- Saša Klančnik za glavno moško vlogo dobrega vojaka Švejka v Prigodah dobrega vojaka Švejka
- članice dekliškega pevskega zbora tete Žefe za stransko žensko vlogo (Vrnitev Blažonovih)
- Mario Dragojević za stransko moško vlogo za vloge v Prigodah dobrega vojaka Švejka
- Bojan Vister za 5 minut slave za večkratni vskok v različne vloge v predstavi Prigode dobrega vojaka Švejka in s tem poskrbel, da že napovedane predstave niso odpadle
- Gojmir Lešnjak – Gojc za najboljšo režijo (Prigode dobrega vojaka Švejka) - Prigode dobrega vojaka Švejka za najboljšo predstavo
- Petra Alič za najboljšo kostumografijo (Komedija zmešnjav)
- Katarina Zalar za najboljšo scenografijo (Presenetljivo popotovanje kositrnega vojaka)

Po podelitvi je bila seveda na vrsti pogostitev, ki se ob taki priliki spodobi, nakar je sledil žur s karaokami. No in tukaj pride na vrsto ogled košarkarske tekme, ki je kljub dobremu žuru in pogostitvi nismo smeli zamuditi. In odločitev je bila prava. No, vsaj do 6 minut pred koncem tekme, ko se je rezultat začel lomiti. Še sedaj ne morem verjeti, da smo izgubili. NIKOLI VEČ ne gledam nobene naše tekme. Kljub temu, da sem zadnjič čestital našim košarkarjem, moram priznati, da nisem gledal niti ene tekme. Za pet minut sem gledal tekmo z Litvo, ki so jo naši izgubili in včeraj tekmo z Grki, ki so jo naši prav tako izgubili. Očitno moj ogled tekem slabo vpliva na igranje naših košarkarjev. :-/ To me spominja na dogodek, ki se je zgodil pred približno desetimi leti, ko sem si v Kranjski gori ogledal tekmo v slalomu in ko se je Jure Košir potegoval za stopničke in odstopil. Takrat se mi je zameglilo pred očmi in sem se sesedel na tla. No in nekaj podobnega se mi je zgodilo včeraj. Razlika je bila samo v tem, da se nisem sesedel, ker sem že sedel.

No, ja. Na tekmo sem kar hitro pozabil in sicer takoj potem, ko sem se vrnil, skupaj z ostalimi, na žur in spil malce piva. Potem sem se počutil veliko bolje. Vse do današnjega dne, ko sem pogledal časopis in na prvi strani prispevek o tekmi...

Da pa ne bom končal s slabimi novicami, naj vam za konec posredujem še izjave zmagovalcev za glavno moško in žensko vlogo ter izjavo Gojca za najboljšo režijo in predstavo.








Čestitke vsem nominirancem in dobitnikom priznanj!

Jutri pa nadaljujem s Kreto. Danes sem dobil eno pripombo, da to sploh ni potovanje oz. da ljudje absolventskega izleta ne smatrajo za potovanja. Naj še enkrat povem, da o Kreti pišem zato, ker je bil to moj prvi dopust izven Slovenije oz. Hrvaške in ne zato, ker bi šlo za potovanja. Pa tudi v naslednjih objavah ne bom vedno pisal o potovanjih, ampak tudi o čisto navadnih turističnih destinacijah. Bo pa tudi to dovolj zanimivo. Brez skrbi.