Thursday, December 13, 2007

Grožnja z vstopno takso, kot vse kaže, že učinkuje

Danes sem v službo prišel v 38 minutah, včeraj pa v 42 minutah. Običajno rabim do službe 50 minut ali več.

Pa ne, da že učinkuje grožnja o vstopno takso v mesto? Ali pa so vozniki postali ekološko ozaveščeni? Ali pa razlog morda tiči kje drugje. Mogoče pa so ljudje bolni in počivajo doma. Ne vem. Meni je tako čisto prav, saj kar padem v službo.

Sorodne teme:

- Vožnja z vlakom, avtobusom ali avtom
- Vožnja po mestu za 50€

6 comments:

Anonymous said...

hm morda... ravno včeraj ko sem šel na avtobus (mimogrede je precej bolj prazen in udoben, kot si ti omenjal v enem izmed prejšnjih blogov) sem srečal soseda, ki je maširal v službo peš. Kar je zanj zelo neobičajno. Na moje vprašanje, kaj za boga ga je pičilo, je odgovoril, da se mora navadit na pešačenje, zaradi bližajočih se taks. In glej ga zlomka... ugotovil je, da je peš v 25 minutah, z avtomobilom (in parkiranjem) pa porabi le kakšnih 5 minut manj. a kakšnih 5€ prišpara in kakšnih 5 možganskih celic več obrdži, ker se mu ni treba več razburjati nad vozniki. Sedaj ga moram samo še prepričati, da tudi avtobus ni tak bav-bav, kot se govori :)

Samo Ravnikar said...

Ja, odvisno kdaj greš na bus in v katero smer. Če greš v prometni konici, ko bi jaz tudi hodil, potem je bus poln. Vsaj tako je videti iz mojega avtomobila.

Dijana said...

Samo svaka ti čast :) Kako si do natankosti zapomniš čas trajanja vožnje do službe..?
Glede busa so še ostale nevšečnosti, kot npr: čedalje bolj nemirni najstniki, ki preglasijo cel avtobus ipd.

Samo Ravnikar said...

Ja, pogledam na uro, ko grem v avto in pogledam na uro, ko se pripeljem v službo. Danes sem npr. dosegel rekord. Prišel sem v samo 34. minutah. Hitreje pa verjetno ne bom nikoli, ker je že danes, ne boš verjela, bila popolnoma prazna cesta. Nič mi ni jasno.

Dijana said...

Mogoče zato, ker je precej ljudi že na dopustih - vem, ker jih v službi kličemo in vsi zainteresirani kandidati odhajajo v tujino na odmor ali pa na poslovno potovanje..

Samo Ravnikar said...

Očitno se nam Slovencem zelo gode in nas še ni čisto prevzel ta kapitalizem. Na dopustu že sedaj? Ker verjetno bodo na dopustu tudi med prazniki. Ni kaj. Zelo dobro. Nekateri bomo pa še malce delali. :(