Thursday, November 22, 2007

Kajenje na gledališkem odru

Bravo Gojc!!! To si na današnjih Trenjih dobro povedal. Kako boš na odru igral Churchilla, če pa se na odru ne sme kadit?

Sem nekadilec in podpiram protikadilski zakon... Ampak vseeno mislim, da je potrebno tako neumnost odpravit. Da se s takim zakonom krati umetniška svoboda? To je pa preveč.

To sem doživel na svoji lastni koži v predstavi Briljantina, kjer sem do sprejetja zakona pokadil dve cigareti, sedaj pa se moram, ob ugasnjeni cigareti, delati, da kadim. A se vam to zdi normalno? Jaz sem se počutil prav bedno. Pa ne gre zato, da ne bi znal "odigrati" kajenja. Klub temu, da sem nekadilec, to znam odigrati. :) Gre bolj zato, da zgleda butasto. Ne vem kako naj vam drugače to povem. B U T A S T O!!!

2 comments:

Anonymous said...

A se ti ne zdi Samo, da je vse dogajanje na odru eno samo igranje. Igraš nekoga, nisi ti tista oseba ampak ga predstavljaš. Torej če je že vse zaigrano, zakaj pa ne bi bilo tudi kajenje? Meni se zdi kajenje na odru nepotrebno preseravanje. Si sploh kdaj pomislil, kako je enemu gledalcu v majhni dvorani, ki nima ravno dobrega prezračevalnega sistema po tem, ko igralci začnejo veselo pušit na odru (samo zato, da bodo kao večji frajerji, da bo izgledalo bolj pristno!).
Kajenje na odru je po mojem mnenju popolnoma nepotrebno. V končni fazi zakaj pa potem npr. spolni akt na odru igralca samo nakažeta, ne bi bilo bolj pristno, če bi ga kar dejansko uprizorila? Kje je potem meja?
Na odru naj se igra in tako kot odigraš, da si pijan tudi odigraj da kadiš.
LP Cat - nekadilka, ki uživa v svežem zraku in se ji zdi tvoj lik v Briljantini ravno tako kul tudi če dejansko ne prižge cigarete:)

Samo Ravnikar said...

Ja saj... Zakaj se dejansko ne uprizarja spolni akt na odru? Jaz ne bi imel nič proti. ;) No, pa pustimo hec na strani. Se strinjam, da lahko kajenje odigraš. Hotel sem povedati samo to, da zgleda butasto brez dima. Z odigranjem pijanosti tukaj ni problema, ker pač ni nobenega "zunanjega znaka", da si pijan in je res vse samo v igranju. Pri kajenju pa je stvar rahlo drugačna. Ti že lahko odigraš kajenje, kaj bi pa naredila s posebnimi efekti, torej dimom? To namreč, vsaj tako je moje mnenje, paše zraven.

Glede frajarjenja zaradi kajenja na odru pa bom rekel to. Če bi bila Briljantina že od vsega začetka zrežirana tako, da se ne kadi, potem ne bi bilo nobenega problema. Ker pa je zrežirano tako, da se kadi, je pač treba to početi. Ne moremo sedaj cigaret iz predstave kar umakniti.

Sprašujem pa se kako bi odigral Churchilla ali Tita, ki sta na veliko kadila cigare? Takrat bi verjetno moral neprestano kaditi. Vse skupaj spet brez dima? Je pa res, da bi bilo tam toliko dima, da bi lahko uporabili kar umetno meglo. :)

In pazi to. Vse to ti govori še en nekadilec, ki prav tako uživa v svežem zraku. In če ti to govorim jaz, ki sem res proti kajenju, potem je s tem zakonom res nekaj narobe.